tisdag 28 juli 2009

3 dagar, GUD va lång tid kvar!

Och så va semestern slut... Inte! 4, nu 3 jobbdagar kvar tills äventyret fortsätter till Italien! Jag känner mig nöjd över att ha sparat det bästa till sist!

2 veckor på landet kunde ha varit mer avslappnande men det är inget jag klagar över. För jag klagar aldrig. Faktiskt. Jag är bara lite extrem, ofta extremt kissnödig eller extremt hungrig eller extremt trött. Och jag antar att jag är den som talar om mina behov. Tydligen nåt som folk tacksamt kan driva om, varsågoda! Från mig till er, älsklingar!

Vad betyder förresten symptomen att man blir paniiiik (läs extremt) kissnödig under en biofilm? 3 gånger i rad och det spelar ingen roll om jag är helt tömd innan ("tömd" lät förresten lite vulgärt men jag kör på det ändå). Sitter där när filmen är nära sin upplösning, ca 20 min kvar, och jag kan inte koncentrera mig på filmen för jag är så STÖRT nödig så tillslut hör jag bara min F viska:
"Men gå på toa nu!" ... "Okej... Ursäkta, oj, nej *trampar på den tömda popcornbägaren*, ursäkta..tack".
Kan säkert uppstå något liknande på lördag morgon då vi sitter på Ryan Air-planet och är på väg till varmare breddgrader. Tur att inte Ryan Air fick igenom sitt förslag med att toalettbesök faktiskt skulle börja kosta på planet. Blir det kronor eller euro? Skulle nog vara en uppskattad uppfinning att komma på en toalettautomat som tar både kronor och euro. För Ryan Air vill man ju stödja? Något att spåna på..?

Juste, så var det, jag klagar aldrig! För vi ska åka till Italien på lördag!!! Wiie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar