onsdag 26 augusti 2009

För känsliga läsare, läs inte.

En instickare bara till förra inlägget. Läste nämligen igenom mina senaste inlägg och kom på det här med paniiik kissnödig. Skulle bara uppdatera att på planet gick det alldeles utmärkt och jag behövde inte använda toan en enda gång, vad jag minns... Däremot användes Roms offentliga toaletter FLITIGT må jag säga! Detta känns som ett väldigt hett ämne att dela med sig av men jag är verkligen tvungen för jag har förvånat mig själv till den högsta grad! Som tur är har jag den mest förstående kille till pojkvän, så alla besök blev nog inte lika påfrestande som jag skulle tyckt om det vart omvända roller. Och som på bion, paniiiiiik flera gånger om dagen.
Kan ens kropp börja fungera som vanligt?
Hej svejs, nog om kropp och vätskor. (Ugh...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar