tisdag 1 september 2009

Antikljus

Efter att ha haft photoshop i nästan 3 veckor nu så har jag blivit lite fanatisk i utförandet "antikt ljus". Alla bilder ser 50 år yngre ut (eller ska jag säga äldre?), väldigt fint tycker jag i alla fall! Så nu har jag en del antikljusa bilder som jag tänkt göra ett eget album av, man får väl sina ryck ibland. Det där albumet kommer med all säkerhet stå i en hylla resten av sin livstid, men å andra sidan, vilka album gör inte det?
I förrgår var vi på Kolmården! Vi gjorde i princip ALLT, förutom Bamse-världen, Delfin-expressen, åka tekoppar eller hoppa trampolin... Men det är väl inte därför man kommer till Kolmården? Däremot fick vi med oss hem 2 trägiraffer, lite afro-inspirerande som kommer trivas ypperligt hos Fabio, haha! Det bästa med köpet var att han fick dom 100 kr billigare utan anledning, alltså expediten tittade på prislappen och knappade in girafferna och en cola, sa ett pris och missade en hundring, ha! Sånt kan man behöva ibland, känns som lite tur i vardagen!

Lite bilder kanske är på sin plats.



1 kommentar: